søndag 7. februar 2010

Sogn og Fjordane!

HEI dere ute i blogg-land. Nå har jeg tilbrakt en uke i Sogn og Fjordane, bedre kjent som trivselsfylket, og har trivdes helt utrolig masse. Men nå har vi kommet til Sunnmøre Folkehøgskole, bedre kjent som skolen Henriette egentlig skulle gå på! (hahaha!) og ja, vi koser oss. Jeg vet strengt tatt ikke hvor jeg skal starte, men jeg kan jo fortelle hva vi har gjort. Vi har hatt to skolekonserter, vært på Deciding Ten Sing, Tween Sing i Førde, og hatt en hel dag i Kvammen. Det har vært utrolig kjekt, med folk, folk og folk. Vi har bodd i vertsfamilie, hos Ingeborg og Elise, vi har lagd en ny karakter på "If I was not upon this stage", og jeg har møtt ei som jeg har prata en god del med på nett. Superkoselig. Og denne helga ble tilbrakt i vakre Vik i Sogn. Programmet var helt sykt, med Rolling Magazine(Dans,Dans,Dans,LEK!) kveldsavslutning, seminar, Ten Sing Galla og selvfølgelig Ettåringsshowet. Jeg kommer til å si det så sykt mange ganger, men det har vært så utrolig kjekt å være her, og alle samme har vært så sykt koselige, og ja. IloveSognOgFjordane!

Nå skal vi ta Møre og Romsdal med storm, og jeg gleder meg. Som jeg har nevnt er basen vår SUFH, og vi skal trives. Vi bor på firemannsrom(Dejá vú?), og vi har byttet buss ca. tre ganger i dag. Jeg tuller med alt nå, så jeg skal legge meg. GOD NATT!
Her er forresten teamet mitt; Teamåteråskruavlysetpå! Herlig gjeng. Kvelden her ble brukt til Smoothies og Sveler. Og litt div. bilder tatt av Sørlenningen! Kos!

1 kommentar: