onsdag 3. februar 2010

HFGM!

Siden jeg havnet i Førde ble jeg med litt innsats innkvartert hos tidenes vertsfamilie. Familien til Ingeborg har åpnet dørene i huset sitt(som er svært, type, SLOTT) og vi har internett, vaskemaskin, tilgang til tre bad, gigantkjøkken, og flere typer stuer. Utrolig koselig å være her for å si det slik. Deler også rom med lille Sol, så vi tok en liten photosession her med mac'en, for å fikse litt bilder til bloggen. Haha. Også lærer jeg meg å bli drammenser. Walla kompis, skjer a? Neida. I dag var vi med Førde Ten Sing, også kalt Deciding. Hvor vi fikk taco, lekt, syngt, og ja, kosa oss med trivelige folk fra trivselsfylket. I morgen skal vi ha skolekonsert, og være med på Tweensing, for unga som er InBetween. Hurra. Også tror jeg vi skal lage vårruller til middag. Halleluja! Henriette, om jeg ikke tar tlf. i morra så vet du i allefall hvorfor. (Evt. så har jeg ikke gidda å lada mobilen og den begynner å nærme seg gulvet når det kommer til strøm.) Have fun go mad!




2 kommentarer:

  1. Æ ringt ikke engang æ ;S Men nu har æ besøk av ho mamma og to saka med deadline i går (!) - KOFFER gjor æ det her???? ;) Så poenget va at æ ring søndag, okeei? :D

    SvarSlett
  2. Søndag... mmja, okey!

    SvarSlett