torsdag 18. mars 2010

Æ glæde mæj!


På mandag så fikk Oslo besøk av ingen andre enn HEGE og JØRGEN! Og da selvfølgelig bandet Sugarsound og vokalgruppa Frostrøyk fra Viken FHS. De hadde konsert på månefisken i Oslo, og jeg fikk tatt meg turen med både kamera og folk. Det var fantastisk kult å se Hege og Jørgen "på jobb". Altså, singing, together, with people. Dei strålte, kan man jo si. Æsj, jeg blir så utrolig dårlig på å fortelle om sånt. Men det var utrolig BRA! 















Ennivei. Om nøyaktig 50 minutter går bussen ned til Storo, og deretter flybussen videre til Gardemoen, hvor flyet skal fly oss til ALTA! Jeg gleder meg helt insaaaane. Og jeg har nerver fordi jeg på en eller annen måte meldte meg litt frivillig til å være konfransier. Hello there, nervetråder! De har fest nå kan du tro. Så, jeg blir der til søndag og skal kose meg ihjel! Ha ei fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar