tirsdag 29. september 2009

Sends me into hyperspace...

Forrige torsdag var det duket for årets første huskonsert, og det hele startet med den tidligere MGPjr. stjerna Thomas sang MPGjr. sangen "det var sommer det var varmt..." og skapte stor stemning i salen! Han roet også ned, og jeg kan vel si jeg smelta helt når han begynte på Damien Rice sin fantastiske sang; The blowers daughter! (Henriette, du skulle vært her!)


Vi hadde forskjellige andre innslag, der bandet Cosmic Girls spilte sangen Cosmic girl av Jamiroquai. Digg! Og ifølge rykter kommer det kanskje mer Jamiroquai!

Mye fint å høre på!

Og siden det faktisk skjedde tre ting nesten på samme tidspunkt måtte man prioritere. Jeg fikk med meg Ingrid Nord og droppet kveldsmessen og gikk heller Elvelangs. For de som ikke har hørt om det så er det slik at Oslo Kommune(tror jeg) tenner fakler langs Akerselva og har lyssatt elva med forskjellige elementer. Skoleklasser har boder med saft, kaffe, kakao osv. for å tjene penger til klassetur, og benker var omringet av fakler. Det var helt utrolig digg å gå seg en lang tur, nye stillheten og sjekke stemningen. Dette skal jeg få med meg flere ganger!


1 kommentar:

  1. Det siste der lest æ faktisk en plass, tenkt at det hørtes bra ut! Ah, sku lett vært å hørt den sangen ja <3

    SvarSlett