lørdag 12. september 2009

Jesus Christ, Superstar

Nå er det kos i heimen. De siste dagene har gått med til møter, smil-spising, møter, møter og litt mer smil-spising. Denne uka har de toppa seg med god mat, men de feila ganske kraftig ved å servere GRØT på fredag, sammen med restemat. Jiiz. Men, nå er det sånn at vi skal ut på tur i Nordmarka, og i forhold til de turene jeg har vært med på før, så er blir dette piece of cake, med valgvake, sikkert litt grilling og bare kos vil jeg tro. Det blir gøy. I dag var vi forresten på JESUS CHRIST SUPERSTAR. Og det var kanonbra. Lovedit. Og Judas, holy mahoney, hått.

Anus og Eg i sofan på slottet. Anus spilte tetris.

Mørkt i stua, med gjengen.
Eirik er bergenser og liker Mac'en min. Og, dere ser forresten SMIL-veggen vår. Bilde kommer. Vi ble litt overraska når det plutselig ble JUL? O_o

God helg, og god søndag. Ut på tur aldri sur, og vi skal kose oss. Så jeg blir borte til onsdag i allefall, så om dere ikke ser noe her fra meg på den tiden, så har det (forhåpentligvis) ikke skjedd noe kriminelt, og forhåpentligvis så har FRP ikke kommet til makta slik at vi må flykte landet.

3 kommentarer: