onsdag 16. september 2009

Slå ræ ned

Turen ut i nordmarka ble litt amputert for min del og jeg kom hjem søndag ettermiddag, dro ut igjen på mandag og kom hjem i et par timer på tirsdag før jeg kom hjem i dag. Selv om jeg ble kjørt rundt og ikke kunne gå så særskilt mye, så var det en ufattelig fin tur, og jeg ble kjent med en god del folk, og bedre kjent med andre. Pluss pluss med andre ord. Nå begynner folkehøgskolelivet på ordentlig og jeg gleder meg til å begynne med øvinger, og øvinger og øvinger. Jeg måtte også overføre penger til Rønningen slik at jeg får betalt for meg. Det var litt grusomt å se at 22 500 snart går ut av kontoen min. Det har vært utrolig digg å ha så mye penger på konto. Blir lenge til neste gang, og jeg får spare så godt jeg kan. (Haha, jeg ser det du). I allefall, jeg har fremdeles ikke mottatt noe brev eller slikt i posten, og jeg syns i allefall at det hadde vært koselig med et eller annet livstegn fra noen av de som vanker på bloggen ofte. Etter at de fleste hadde fått dusja og pakka ut sakene sine så vi på Dirty Dancing til ære for Patrick Swazye(?) som gikk bort på mandag. Og ja, det har jo vært valg. Hurra for rødgrønt, og HURRA for at Lofoten og Vesterålen faktisk har en real sjangse til å overleve. Nå er planen min å sove litt, i og med at de neste dagene kanskje blir litt stressede. Men jeg skal prøve å oppdatere ofte som før! (Henriette!!)

En av de fantastiske roomiene mine, Christiane som ville være med på bloggen!

2 kommentarer:

  1. Det e bra Beat ;D Brilleglass/øye ditt så litt skummelt ut forresten! I dag klart æ og still klokka på 07.40 i stedet for 06.40, bei liiiiiitt forsein og mista en DEL bussa, for å si det sånn. Fin start :)

    SvarSlett
  2. Hehe. Æ ser allti skummel ut. Ai ai ai. Nice gjort.

    SvarSlett