tirsdag 22. september 2009

Generelt

Søndagskvelden var kjempefin. Og filmen vi så, var ganske fantastisk og jeg tror f.eks at du, Henriette, ville likt den ekstremt godt. Spesielt siden det er en slags Beatles-musikal. Nei, veldig veldig bra. Mandagen ble brukt til å jobbe på linje, jobbe med show, og å feire Live. Dagen ble helt smashing. Live ble vekt opp av alle sammen med sang og gaver. Med påfølgende egenkomponert tekst på gammel melodigrandprix låt og dans på morgensamlingen. Fantastisk. Og kvelden ble jo selvfølgelig toppet med Good Will Hunting oppe i tredjeetasje, med madrasser over hele gulvet, prosjektor og sunt snacks; popcorn og grønnsaker med dip!

Jeg tror dere skjønner hvem dette er!

Lørdag hadde vi elevkveld her på skolen, som jeg sikkert har nevnt, og i den anledning tenkte vi at vi skulle vise elevene på skolen hva Ten Sing er og vi holdt derfor lekegrupper(vekker dette bad-memories, Henri?) og hadde det dritgøy for å si det mildt.

Blant lekene fant vi Pitbullterrier, målbindeleken, ost og prim, blits og politi, og liker du naboen din. Med andre ord veldig mye gøy.

Sånn generelt så skal jeg innrømme at det tar litt på å jobbe såpass mye, men det blir godt å få showet ferdig i den forstand, og få jobbet med det. Jeg har dessuten booket hjemreise, som vil si at jeg reiser herfra med tog 19.desember, hvis noen har lyst til å være med?(Hint hint, H) Og hvis jeg ikke har fortalt det så har vi en del tidligere melodi grand prix stjerner på skolen. Hoho. Gøy!

NÅH, er det tid for lunsj.

8 kommentarer:

  1. Kem MGP stjerner? ;P Veit ikke om den der siste "H"'en va te mæ (sikkert ikke), men æ bestilt hjem den 16. i går! Va det Across the universe dåkk så? Den har bra musikk ja :) Og du har heilt rett, kjenn angsten kommer krypanes av den lekinga - weirdo ;) <3

    SvarSlett
  2. Hehe. Hves du søk på sommerboys, så e han med i den. Den siste H'en va ikke te dæ nei, men te Hege. MEN, da e det ikke lenge igjen te vi sees! Across the universe ja, åh, veldig fin!

    Hehe. Skjønna æ godt. Du får vær glad du ikke va dær da, wierdo kan du sjøl vær! ;p <3

    SvarSlett
  3. Åååh, va d ikke en fantastisk film?:D Har både filmen og filmmusikken, kjøpt og betalt på CDON tilogmed ;) Trur æ må se den snart!

    SvarSlett
  4. Musikken e veldig bra, thanks Helene ;D Kjøpte nesten den filmen på Ica i går faktisk :P

    SvarSlett
  5. Åh. Do it, do it! Æ trur æ å må gjør det. :D

    SvarSlett
  6. Utrolig bra underholdning i å lese blogg og kommentarer :P Og siden vi er inne på det; 16? :o Er du ferdig så tidlig? Heldiggrisen!

    Og bare for å skille meg ut; drar ikke hjem for 21. Off, satser på at gutta reiser før så jeg får vasket! :D

    Sånn; min lille blogg i kommentarfeltet til Beate xP

    SvarSlett
  7. Har siste eksamen den 15. :D Så da fær æ bare hjem, har lagt inn muligheta til julegavehandling på dagen den 16. ;P Har dåkk eksamena så seint?

    SvarSlett
  8. Heldig! :o Men bra planlegging. Siste min er 18. tror jeg :P Mulig litt tidligere, men tviler :\

    SvarSlett