søndag 20. september 2009

Don't let yourself down, tonight.

Nå har roen så smått startet å senke seg, og jeg sitter faktisk alene(!) i stua og hører på Thomas Dybdahl, mens jeg pusler på dette innlegget. I dag har vi lært om det musiske mennesket, vi har lekt, og jobbet litt, og slappet litt av. Vi fikk en knallmiddag i dag som var salatbar, dvs, med ALT mulig godt. Pluss pluss. Og vi har hatt miljøkveld med de som er igjen på skolen, og hatt det gøy med leking og morsomheter. På SMIL-fronten kan jeg røpe såpass at veggen er ferdig.
Det ble lagd kakao av smil i kveld, og det funket veldig greit. Vi har vel også planer om å prøve ut nye kakaonyheter etterhvert. Stay tuned. Vi har fått en del andre ting her også som gjør stua finere, blant annet et par lappetepper, noen bilder, fotballplakat(-) og en hel del lister som vi må skrive oss på. Jeg tror jeg skal se en film nå, og ta livet med ro og nyte at jeg faktisk kan sove lenge i morgen siden det er søndag. Jeg håper alle har det fint, og da spesielt de som er på LUDVIK på Skjerstad. Skulle SÅ gjerne ha vært der.

2 kommentarer: