torsdag 10. september 2009

Pakketid

I går hadde Elise bursdag, noe som innebar at vi måtte gjøre noe kult. Så vi hadde ordna det slik at tirsdags kveld var det jentekveld i første etasjen, mens guttene baket brownies, pynta i uthuset og laget dikt i tredje. Så ble Elise vekt, snurret litt rundt og gått en liten tur med før vi overrasket henne med party i uthuset. Det var veldig bra!

I dag var lyd og bilde klassen på tur nede ved akerselva og tok bilder av det meste som stod i ro og beveget seg. Bilder var det, og bilder ble det.

Og i dag kom pakken min hjemmefra. Og det var godt. Inni der lå blant annet 4 par sko(Støvler, joggesko, joggesko og mine finestygge slitte gullsko), min eksterne harddisk, div. bilder, en bamse, kuputa mi, TIL-skjerfet mitt, og Petter Kanin boka mi. Mamma hadde dessuten pakket ned et par tyggispakker, saltsild og kinderegg. Selv om sjokolade er det siste dette huset trenger, så var det likevel veldig fint.


I morgen tror jeg at det er TSN dag, så det blir spennende å se hva det kan by på. I morgen må jeg vaske klær i og med at vi skal ut i Nordmarka på søndag, og vi har spist over halvparten av alle SMIL'ene vi har. dvs over 150 ruller. Det er sykt.
Dagens: Jeg skulle hilse på en fyr ved kveldsmaten i dag, og når jeg tok han i hånden og han skulle si hva han het presterte han å si; Harstad, altså plassen han kommer fra. Det var hysterisk.



3 kommentarer: