tirsdag 29. september 2009

Joy!

Etter en veldig bra lørdag bestemte vi oss for å få en enda bedre søndag og dro dermed til Tusenfryd, og i mitt tilfelle var dette for aller første gang. Jeg var utrolig pysete i begynnelsen og endte dermed opp som fotograf de første turene, men etter å ha blitt dratt med i Loop'en fikk jeg litt kribling i magen og ble også med på ThunderCoaster, men den kjører jeg ikke igjen. Det jeg derimot fant etter Thundercoaster-turen var intet mindre enn BADEENDER. Jeg spør meg selv, hvorfor i alledager selger de badeender på tusenfryd? Det finnes neppe en logisk forklaring, men i og med at de faktisk var til salgs for en rimelig penge så endte jeg opp med tre stykk.

Tullegjengen minus 2.

Og ukens/månedens/årets gladmelding; Jeg får besøk! Av H på G! Og jeg gleder meg forferdelig mye til hun kommer! Jeg tror det blir skravling, latter og bilder på høyt nivå! Eg gledar meg!


Vi har forresten en dag igjen med kurs, før det er høstferie og jeg har planlagt en tur på ikea for å handle nødvendige ting. Noen som har forslag til hva som kan være nødvendig?

2 kommentarer: