torsdag 1. oktober 2009

Show me how to live...

I går fikk vi høstferie. Ganske etterlengtet, så det gjorde saker mye bedre. Vi er fem stykker igjen i slottet vårt. Det vil si; fire nordlenninger og en vestlending. Jeg tror det går bra med vestlendingen, jeg er ikke sikker fordi han uttrykte sin bekymring her om dagen. Men jeg tror han overlever. Det blir kanskje verre i morgen når huset fylles opp av intet mindre enn enda en!

Nordlenningene dro til Ikea i går, hvor jeg endelig fikk kjøpt meg en skittentøyskurv(eller to) og litt andre diverse. Med andre ord; jeg lever i SUS og DUS! Etter handling på Ikea fant vi liksågodt ut at vi kunne bruke ventetiden på IkeaBussen til å kjøpe brus(MED PÅFYLL!!!) og enten is eller kanelbolle, eller begge deler! Og mens jeg fortsetter på dette meningsløse innlegget så kan jeg jo fortelle at vi startet å se første sesong av The 4400. Som vi da brukte ca. 4,5 time på å se ferdig, og i dag har vi kjøpt sesong 2 og skal derfor bruke enda mer tid på å se på denne overnaturlige sære serien.

I dag stod vi opp og spiste frokost mens vi så på Brødrene Dal som barne-tv, og vi tilbrakt dagen i Oslo by, hvor vi har vært innom et gigastort bruktmarked, Fretex på grünerløkka, og selvfølgelig vært innom Kiwi. Dagens fangst var intet mindre enn 19 Kick lakris, og to Snap'n'crackle klubber. God fangst med andre ord. NÅ skal jeg derimot se om det har blitt litt mindre trafikk på kjøkkenet(som det selvfølgelig ikke har) og lage meg noe middag før vi lener oss tilbake i sofaen og skal se sesong to av 4400. Jeg tror dermed at min plan om å se på One tree hill og Grey's har gått ut denne ferien, og blir kanskje gjennopptatt til jul!


1 kommentar: