torsdag 22. oktober 2009

Kamelåså?

Reisen over til Danmark gikk lekende lett med en Ipod full av musikk og dvd, strikketøy, godter for å holde sukkernivået på plass, og selvfølgelig godt selskap. Men som noen kanskje har fått med seg så har jeg vært såpass flink når jeg pakket i natt at jeg klarte å glemme(JA, glemme) laderen til mobilen. Hvordan går det an spør du? Nei, jeg vet ikke! Men jeg har ikke lader og hvis jeg ikke får fatt i en snart, så blir det kaos. Uansett. Danmark er Danmark, røde pølser og heinenken på 7/11. Lederne våre er ute og skaffer pizza(altså mat) til kvelds, og vi har fått fri til å gjøre som vi vil, og det innebærer også at vi faktisk får sove lenge i morgen, siden toget vårt som går til Haslev går 1427(eller slikt!). Kjekt spør du meg. Foreløpig sier jeg over og ut, men i og med at det er såpass mange som har med seg PC/Mac, så satser jeg på å få lånt i ti minutter til å kunne oppdatere bloggen en gang i blant såfremt det er nett! Kos dere hjemme i Norge!

1 kommentar: