torsdag 8. oktober 2009

Barnebursdag

I går kveld hadde vi teamkveld for å komme på navn, og bare kos oss litt. Kosinga gikk greit. Vi hadde is, vi hadde popcorn, og vi hadde Åsmund som stod for chips! Najs med andre ord. Teamnavnet tror jeg kanskje vi ikke ble helt enige om, men forslagene ligger godt på bordet, for å si det sånn! Vi fikk dessuten vite hvor hen i England vi skal, og jeg kan røpe såpass at vi ikke skal til London(litt bummer) men vi skal til West Bromwich(?) og Burough(????). Og teamet mitt er jo bare kremtopper! <3>

Uansett så skal vi feire Eirik i dag, bursdagsBARNET. For å si det sånn. Han er btw til venstre på bildet.


Det nærmer seg btw. jul, og hvis det er ønsker, kom med dem; NO!

7 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg en baby til jul :)

    SvarSlett
  2. Scarborough, kanskje? Eller Bournemouth?

    Jeg ønsker meg album av Cute Is What We Aim For, for de har jeg ingen album av. Such a shame.

    SvarSlett
  3. Nei men da fær vi til London en anna gang da ;) Ka ønska DU dæ?

    SvarSlett
  4. Kristine: Du får vel en baby te jul?

    Hege. Nope, det e Burrough, men det e bare skrivemåten som e litt syk. Album e skreve opp!

    Seff drar vi te London en ann gang! Æ ønska mæ... godt spørsmål!

    SvarSlett