torsdag 22. oktober 2009

Tur? Turn? Turné?

Shit. Shit. Shit. Shit. SHIT! Ok. Veldig dårlig begynnelse på blogginnlegg men, hallo i luken. Om ikke så alt for mange timer skal jeg være pakket og klar til å reise ut i Europa. For det første, jeg har nerver som få(Altså sykt mange) og for det andre så er ryggsekken min sånn ca. stappfull og tung nok(ifølge Ryanair). Dermed har jeg luksusproblem. Jeg har luka ut sinnsykt masse klær, og div. ting. Men er ikke i nærheten av å få det slik jeg vil ha det. Sommerfuglene i magen gjør det faktisk slik at det er litt vondt å både sitte og stå. Jeg må dusje, og selvfølgelig må jeg jo pakke ned shampoo-balsam og alt som hører til. Hvordan skal dette gå? Jeg er forresten en av sånn ca. 2 som fremdeles er oppe. Planen var først og rive opp hele sekken og røske ut det som jeg ikke har behov for. Med nærmere ettertanke, hvordan skal jeg klare å luke ut noe som veier tungt når jeg ikke har peiling på hva som veier tungt. Der kom jeg forresten på at jeg ikke har tatt med strikketøyet mitt heller. Dermed må jeg gå et par runder og velge mellom bok(Breaking Dawn-Twilight) eller strikketøy. Jeg tenker at i lengden er det best å strikket noe, enn å få lest noe. Dermed har jeg sikkert dratt ut 350 gram fra sekken. Evt. ett halvt kilo.

Premieren gikk btw. over all forventning vil jeg påstå. Og publikum var fantastisk. Vi var fantastiske, og livet er fantastisk. Bare når vi ikke skal på turné. Speaking of turné, mac'en skal få kose seg hjemme, så oppdateringene framover blir nok ikke så spesielt gode. Men vi satser på at livet legger alt godt til rette for å få skrevet ned noe i løpet av turen.

Nå skal jeg ta angsten med i dusjen og skrape vekk nerver, og slit og prøve å få litt søvn før vi drar ut i verden(Eller bare en svipptur over fjorden til Danmark).

Ha en fin måned! (Eller bare til vi sees igjen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar