lørdag 10. oktober 2009

Vi er røde vi er blå!

Vel, tida går så sinnsykt fort om dagen, at jeg vet igrunn ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Det føles for det første ut som at det eneste vi gjør om dagen er å øve, spise, tenke på show, spise, spise og spise litt til. Selv om vi egentlig ikke gjør det. (Tull). Ennivei; vi har feiret to bursdager, som jeg nevnte sist. I dag hadde faktisk Maria Sør bursdag og ble feiret med muffins, popcorn, fargerike klær, gutter i kjoler og tights og selvfølgelig dramaleker. Vi så litt hærpa ut med 17 forskjellige farger på oss, og sminke til evigheten. Men, det var sinnsykt gøy. Vi har dessuten startet med Eksegesen vår, og jaggu blir ikke det spennende jobbing framover. Eksegese går sånn btw. ut på å tolke bibelen eller bibelens tekster. Akkurat nå sitter vi i stua vår og lager div. effekter til dramastykkene(råbrae) og hører på TSN-listen på Spotify. Det blir kanskje en film senere og jeg tror også det blir tidlig kveld på mange av oss i og med at vi skal ha dramaøving i morgen tidlig klokken 0900(!!) og framføre hele konserten for første gang framfor lederne våre. Morgendagen blir en svært spennende og innholdsrik dag kan man si.

Kristine og jeg var forresten litt slitne etter de siste dagene, og det resulterte i dette fantastiske bildet. Jeg er forresten grønn, grå, blå, og rød + at jeg hadde lilla øyenskygge som nok så veldig heftig ut. Hehe. Jadda, tomprat. Kjør debatt.

1 kommentar:

  1. E det bare mæ, eller driv håret ditt å varier i lengde? F.eks. dette innlegget vs. forrie (bilde)? ;P

    SvarSlett