søndag 2. november 2008

And birds go flying at the speed of sound...

Nå sitter jeg på Saltstraumen Skole, midt i en gang og er nattevakt. Det er så og si helt knyst-stille, bortsett fra litt klampring på pc'ene. Jeg er sliten. Veldig sliten, og gleder meg forferdelig til å komme hjem. Og DA, håper jeg at jeg har fått internett. Hvis ikke vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Har forresten framføring på mandag i historie. Det kommer til å bli tjaaa. Nå tror jeg at jeg skal fikse litt til i morgen, slik at jeg slipper å være usikker på ting. Så kommer det nok et innlegg eller to på mandag tipper jeg.

Og jeg skjønner overhodet ikke hvorfor jeg klarer å være så forbanna rooooooolig.

1 kommentar:

  1. Førtæll nu om ka du HAR gjort - æ vil hør om konsert(an?)en å sånn! =D Nattevakt..så d ekke nå russefæst på dæ?

    SvarSlett