søndag 16. november 2008

Det snør, det snør, tiddelihva?

Mamma, pappa og den ene broren min sitter nå på flyet til Amsterdam. Jeg gleder meg til de kommer hjem. Det er ufattelig kjipt å bo helt alene i tre uker, når man er såpass vant til å ha en familie rundt seg 24/7. Det er jo selvfølgelig fint til når jeg skal på hybel og slikt, men det blir jo noe helt annet. Da trenger jeg kun å passe på et rom, i stedet for ørtogførti nå i vårt hus. Det dumme er jo at jeg skal dra til Russland på tirsdag, dvs. gjensynsgleden blir stor, men kortvarig. Hurraja. Nei, ikke helt. Nå pløyer jeg gjennom historie og filosofioppgaver slik at jeg faktisk har gjort dem til en stund framover. Så går det kanskje bra til prøven vi skal ha etter at jeg er kommet hjem.

Det har forresten snødd skikkelig i dag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til det. Men, det er meldt opp til -16 grader på Fauske, og -14 i Murmansk på sitt høyeste. Nå er det på med full ladning med ullundertøy og skjerf og votter og kuldekrem gitt. Ehh. Detta kan bli gøy.Men snøen har i allefall lagt seg pent. Helt til den i morgen blir til slaps.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar