mandag 10. november 2008

Bursdagsfering.

Etter ca. et halvt års ventetid feira jeg endelig bursdagen min, altså, den o'store 18-årsdagen. Det ble en ekstremt bra dag. Av de bursdagene jeg har feiret før, så har dette vært den beste. Her er et lite bilde av gavene som jeg fikk. Og GURI, det var mye fint.

"Juno" fikk jeg fra Henriette, og jeg så den på lørdag. Herlig film!
"Viva la Vida..." + en Peach Canei på moro fikk jeg fra Marte og Kristine!
Ei fin lita veske med renseprodukter + en Peach Canei fra Vilde, Helene og Mali!
Et rødt skjerf fra Lise!
Matchende øredobber fra Solveig, Maria og Alice!
Et gavekort på 200,- fra Eirin!
+ fairtrade såpe fra Hege.


Med det rette tilbehøret ble alt bra, derav de rosa fløytene og kronene!
Det var i allefall en helt super kveld. Ryddinga dagen etterpå derimot var ikke like gøy, men det må jo til. Jeg og Hege hadde problemer med å lage middag på lørdag. Vi endte opp med dette og når vi handla var vi redde for at det skulle bli for mye, det fant vi fort ut av at det ikke var. Vi kunne fora en hel bataljon om vi ville. Godt var det uansett!

2 kommentarer: