mandag 10. november 2008

From Russia with love...

Det er kanskje få som har fått med seg det, men, jeg skal til RUSSLAND om ca 9 dager. Dvs, ca èn uke igjen. Av og til klarer jeg ikke å forestille meg selv der. Spesielt ikke siden jeg og to andre skal holde et kurs i styring og ledelse der borte. Jeg gledergruer meg forferdelig. Jeg tror det skal bli dødsbra, sett bort i fra at det antageligvis kommer til å bli dødskaldt. Vi er tre stykker fra Nordland krets av KFUK-KFUM som har blitt spurt om å dra, og vi takket alle ja. Heldigvis kjenner jeg begge de andre to fantastisk godt, og tror det kommer til å bli en helt fantastisk og lærerrik tur. Har dessuten hørt at det finnes et shoppingsenter i Murmansk med LOTS of skjerf, og det til en go'pris. Dette kan bli superfantastisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar