søndag 30. november 2008

Bildespesial - Gaver og shopping i Russland.

Dagen før jeg dro til Russland, kom mamma og pappa og den ene broren min hjem fra en tre uker lang ferie i Ecuador. De hadde tatt med seg litt gaver, som selvfølgelig var stor stas å få:

Fikk en liten, søt, pelsdott av en drømmefanger. Så nå blir det krig mellom denne og den andre om hvem som skal ta bort de stygge drømmene mine.

Klubbe fra Ecuador.
Øredobber i forskjellige farger. Passer meg supert!

En pingvin fra Galapagos. Trenger forslag på navn!
Nydelig sjal fra Ecuador! Ku-penal. I like. Siden det penalet jeg faktisk har er såpass hærpa/tagga så trenger jeg virkelig ett nytt et. Hurra!
Selvfølgelig fant Mamma salt og pepper-bøsser formet som kuer. Og, er dem ikke søte? Forslag på navn her også!
For et par uker siden feiret jeg bursdag, som originalt var for over et halvt år siden, og da ble jeg fortalt at jeg skulle få en gave senere fra Hege og Mailèn, og den fikk jeg dagen jeg skulle dra til Russland. Den var nydelig. Jeg prøvde meg litt på navn, men ble ikke helt enig med meg selv. Har du forslag?

Disse tre små krabatene kjøpte jeg meg i Russland. Det var siste dagen vår, og vi var inne på et gigantisk supermarked med litt forskjellige småbutikker utenfor. Selvfølgelig snubla jeg fint over disse tre. Her trenger jeg også navneforslag.

Jeg er klar for julen med disse søte, små, rosa ku-tøflene.
Ku-timer som man kan bruke på kjøkkenet når man holder på der.
Og ikke minst. Sjokolade fylt med vodka-fyll. 7%.
Noe av det skikkelig kjipe for meg når jeg var i Russland var at jeg ikke er en mangemillionær. Fordi det var ku-ting overalt. Hvor enn jeg snudde meg så var det noe med kuer på. Håndduker, gardiner, kopper, fat, såpefat, og ja, Gud vet hva de ikke hadde der altså. Men noe fikk jeg drasset med meg hjem i allefall!

Nå skal jeg fortsette på det skrekkfylte særemnet som faktisk skal framføres om gruelig få dager. Det er tilfeldigvis ikke noen som kanskje kan skru tiden framover ca. 2,5 halv uke framover? Please?

3 kommentarer:

  1. Åh, kor deilie bilda :D Må bære smil før det e så vældi.. dæ, liksom. Classic =)

    Ka du har særemne om?

    SvarSlett
  2. hihi, før nån søte figura :D

    SvarSlett
  3. Hehe. Dem e ganske mæ ja! Æ og Hege har særæmne om Språkdebatten på 1830-tallet. Det e igrunn heilt greit. Det e bare tungt stoff. :/

    Figuran e knallsøt!:D

    SvarSlett