torsdag 6. november 2008

"Det som e mitt vil æ ha tilbake..."

Jeg har fått nett igjen. Takket være en ufattelig snill bror som fant feilen. Si meg, hvorfor er det alltid så himla vanskelig å finne tekniske feil og rette dem opp igjen? Siden vi har tre forskjellige, men kliss like, bokser oppe på veggen, så tok jeg selvfølgelig ut kontakten til FEIL boks. Men jeg har fått fiksa, og jeg er tilbake. For en liten stund i allefall!

Det var det mest saklige for dette innlegget. For, Kråkesølv har lagt ut en video på youtube og i'm in loooove. Jeg elsker sangen, og jeg elsker bandet, og jeg skulle virkelig ønske at de kom seg i studio og fiksa seg en demo eller bare la ut mer musikk på myspace eller urørt. For, AHH, nydelig.



Kråkesølv - Skredder (live fra OD-rocken i Bodø)
Fint?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar