onsdag 29. oktober 2008

How can they possibly know all this...

Jeg har ikke nett hjemme lengre. Eller, det står at det er koblet til, men når jeg får firefox'en opp så kommer det kun opp "sidelastningsfeil". DET er irriterende. Fordi jeg gidder jo ikke ta pc'en med meg på skolen hver dag. Vi har ikke skole på torsdag, og jeg kommer sikkert til å få en mail i framtiden. Derfor er dette utrooolig irriterende, og hvis noen der ute kan hjelpe til med dette, hadde jeg blitt suuuuperglad. Skal uansett sjekke om nettet fungerer når jeg kommer hjem. Men hvis ikke vet dere hvorfor jeg ikke skriver noe her.

Joda, og jeg er forlatt. Mamma, pappa og den ene broren min har stukket sin kos. Langt vekk, langt langt langt vekk. Såpass langt at jeg egentlig ikke klarer å forestille meg det. Men jeg har overlevd i de tre første dagene, det lover jo bra.

Jeg tror jeg skal kjøpe meg en kopp kakao nå straks, og slurpe i meg mens jeg leter etter informasjon om Kiowa stammen. Noen som vet om tips der kanskje?


Mitt kjære søskenbarn og meg i år. <3>

Jeg har forresten begynt å lade opp til fredag. Karpe går om og om og om igjen på Ipod'en, og jeg gleder meg som et lite barn gjør til han får åpne gaver på julaften! Det blir så bra.



Ze guys! (Sjekk ut linselusa forresten)

Dagens "Karpe Diem - Få som vet"

1 kommentar:

  1. Prøv å høyretrøkk på telkoblinga i statuslinja nede tel høyre og velg "reparer"

    Kan hend d hjelp! Vess ingenteng anna nytta, kan du jo kanskje spør en av di som jobba på skola eller nåkka?

    SvarSlett