tirsdag 14. oktober 2008

For dette regnværet er noe av det beste jeg vet.

Joda, det er forsåvidt sant. Det er deilig å sitte inne og høre på trommingen på altanen vår, og kunne slå av musikk, tv, og alt som støyer rundt meg, og bare høre på alt utenfor. Karpe Diem har en låt på den nye platen som kalles "Regnvær". Tittelen gjenspeiler refrenget på sangen, og jeg hører på den akkurat nå. Platen som har gått varm i cd-spilleren min den siste uken, og som jeg går og tenker på ufattelig mye i løpet av en dag. Derfor blir jo gliset trykt lengre opp i panna for hver gang jeg tenker at jeg skal på konsert med dem snart. Og det er ikke bare snakk om èn, det er snakk om to! På samme dag. Jeg g-l-e-d-e-r meg. Jeg kan igrunn ikke vente lengre. Det kribler i føttene.

Jeg har forresten stor tro på at dette blir en veldig fin musikkblogg. Jeg har det på følelsen.

5 kommentarer:

  1. Æ har på følelsen av at det kan det fort bi :D

    Om æ får kom med et forslag, så hadde videoa, eller om så va linka til sådanne, fra youtube elns sånt, kunne vært kult :]

    Dagens: dtktbfqc

    SvarSlett
  2. Æ har tænkt tanken! Så det skal du nok se at det blir nå av! :P

    SvarSlett