mandag 20. oktober 2008

Feil sted, feil plass, feil rom, feil tid.

Jeg savner Natur og Ungdom, og tiden jeg faktisk var en smule aktiv. Jeg føler med, og sjekker både nettsidene og lignende for å få meg litt oppdatert, men det blir ikke det samme. Det er litt godt å gløtte tilbake på bilder og en del filmer fra diverse seminarer, sommerleirer og landsmøter. Tiden som ble brukt sammen med fantastiske mennesker fra overalt, dialekter på kryss og tvers, seminarer, foredrag, uendelige forslag, uendelige vedtak, strikking på høyt nivå, dreads, kort hår, langt hår, buttons, farger, skjørt, skjerf, meninger, NORDMANDEN, feil side tå Mjøsa, Itjnå, tøy og bøy, leking(!!!!), uendelige ansiktsuttrykk, herlige mennesker, ordentlige klemmer, og Hopalong Knut.

Jeg vil tilbake.

5 kommentarer:

  1. Du MÅ bynn å legg ut nøyaktig ka det e du legg ut videoa og dela av teksta til. Frustrerandes skal æ si dæ.

    E væl ikke nå vits i musikkblogg om man ikke skal vet ka det bi blogga om? :(

    Dagens ordrebekreftelse: zkuaohi

    SvarSlett
  2. Nja, en del a spenninga vel?

    SvarSlett