mandag 18. januar 2010

Who's line is it anyway?

Det er helt sykt hvor mye internett har å bety for folk flest her i landet. TO helger på rad har internettet gått på skolen, og vi har vært alone to do, NOTHING! Haha. Vi har jo selvfølgelig noe å gjøre, men det sier seg selv at man blir helt knust av å ikke ha tilgang på face minst en gang i timen. Så. I går var vi ganske mange samlet på U-bygget(der man egentlig skal henge, men som det er generelt sett lite folk etter undervisningstid og måltider) og vi lagde vafler, spiste dem, og spilte spill. Veldig koselig og veldig avslappende. Og på fredagen kom endelig fondue-settet til Kråka, så da ble det fondue kveld med masse frukt, sjokolade, marshmellows og ikke minst, Who's line is it anyway! Herrrrrrrrrrleg.

Ellers så har jeg vaska klær, sett det jeg har av siste sesong på Greys, og en god del på Gossip Girl. Jeg har vært på foto/reiselivsmessa på Lillestrøm, jeg har hørt på en sykt ivrig og svært ropende fotograf, prøvd TIDENES sakkosekk som kan brukes som seng, og jeg har meldt meg på en god del konkurranser! Får også statoilkoppen min i neste uke, og forhåpentligvis får jeg den før turné! Hvis ikke så blir det... spennende!

Det kan vel også nevnes at jeg drømmer veldig mye rart for tiden, jeg har en dorull i senga(fordi jeg er potte tett og nesa renner), og jeg har kledd av puta mi i søvne. Ingrid Nord syns jeg er veldig artig når jeg sover... hmm! Vi hadde i tillegg tidenes latterkrampe i dag, og vi kastet snøball til vi frøs på fingrene. Hvorfor gjorde vi det? Jo, fordi Kristine satt og "skulle" gjøre eksegese, men satt heller og spilte kabal, så vi tenkte vi skulle tulle litt med henne. Goodtimes. Høy trivselsfaktor for tiden, spesielt siden det er under en uke igjen til vi reiser på turné, og ja, vi skal til FAUSKE, og herrefred, jeg skal ha formingsseminar(!!! !!! !!!!!!!!)

Vi tok forresten litt bilder i studio under nyttårsballet forrige helg. Og vi tok derfor endelig et rombilde. Jeg syns dette var et ganske herlig bilde som viser oss fra vår aller beste side.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar