torsdag 28. januar 2010

Dreamteam

Som jeg fortalte før i dag(wow!) så var vi innom Fauske i går. Det resulterte i at jeg hadde 8 stk. sovende hjemme hos meg, og man kan si det ble tett. Men vi lever jo i sekken, så det var strengt tatt ikke så unaturlig.
Her har vi spist frokost i allefall, og de var svært entusiastiske for å kunne få være på Fauske!

Jeg og min roomie så langt, fant på den beste idéen ever, og lagde Ten Sing Norway grunnpakke til Petter som vi har bodd hos, som skal på TSN til høsten. Av innhold kan vi røpe nudler, vaskepulver, sokker, en dvd(Glass house 2, om han plutselig skulle savne Glasshuset her i Bodø) og selvfølgelig en pakke med Smil! Herrefred så gøy det var med å fikse det. Og Marthe er superfornøyd med gaven!


Og siden det var fridag i dag, så valgte jeg faktisk bort sportY, selv om jeg ville dra på det, og dro heller til Mailén. Ganske fin gåtur, som du kan se.
Vi skravla, vi lo, vi så på Koneklubben(or something) og hadde det ganske trivelig. Helene kom også etter å ha kjørt med toget fra Fauske(som var forsinka fordi det hadde møtt på en gammel senil dame vandrende ved togskinnene og måtte derfor kjøre tilbake) og kommet seg til Mailén med en ganske god forklaringsmelding hos meg. Hipp Hurra. Og siden ingen av dem ville bli tatt bilde av og lagt ut på bloggen, så måtte jeg ta bilde av noe annet. Som f.eks Tv-seksjonen. Ganske fint? Mhm!

I morgen reiser vi endelig til Hamarøy, og venter i spenning på hamarøynatta som kommer til å bli syyyyyyykt kul! Gleder meg.

5 kommentarer:

  1. Senil gammel dame på togskinnan? Ehhh...?

    SvarSlett
  2. Ah, herlig innlegg og kveld! Kjenn at kommenter-på-bloggen-din-humøret mitt e på vei oppover ;)

    SvarSlett