søndag 3. januar 2010

Flakse, plakse, snakke, prakke, pakke?

Etter å ha vært hjemme i to uker, er jeg faktisk litt klar for å dra "hjem" igjen til Oslo. Jeg startet pakkinga på torsdag tror jeg, og jeg er nesten i mål, noe som er veldig greit at this moment. Det har vært absolutt heeeeeerlig å være hjemme, og sovebatteriene er nok fullt oppladet. Kofferten er full av klær(shit), julegaver(jubel), havregrøtpulver og c-vitaminer. Det som derimot er det store spørsmålet når det kommer til pakking, er; hva skal jeg reise i? Det er alltid slik at hvis jeg ikke kler meg varmt nok, så blir det kaldt på toget, og siden det har vært så sykt mye problemer over dovre/nedi gokk med kuldegrader, null strøm og togstans, så er jeg litt usikker. Så, what to choose? Det blir spennende å se. Stay tuned on the pakking.

Meg igjen. Woho...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar