tirsdag 12. januar 2010

Om æ e her!

Det har gått mange dager siden torsdag. Kanskje spesielt fordi det har vært sabla mye å gjøre. CFC'erne (Hello there, forkortelse)var her i forrige uke og studerte å HiOslo samtidig som de var med oss og øvde inn sanger, danser, og drama. CFC er noe ala det jeg gjør, og står for Communication for Change,(Du kan jo kanskje også si det slik at Henriette skulle egentlig være en sånn en, bare hos Kirkens Nødhjelp), og de har da reist ut til et land og vært der. Hovedsaklig var de vel her fordi vi skulle fått øvd inn til Ettåringsshowet som vi skal ha på turnéen vår. Jeg skal sånn, forresten, være i Saltenområdet første uka, så det blir kos.

Lørdag var det duket for nyttårsball, og du kan jo se for deg hvordan det er. Mens guttene møttes og fikk trekt hver sin(e) jente(r), satt jentene på rommene/stua og ventet på å bli hentet. Det hele var ganske nervepirrende og interessant i forhold til hvem man ble satt sammen med. Jeg havnet med en fra Mo(!!!!) og du kan jo godt få lov å si at det var litt kleint.
Vi to.

Det hele toppet seg selvfølgelig med POLONESE(!!!!!!!!) som sikkert varte i tjue minutter. Gash, og vals. Jeg ditcha valsen, og ble stående i hjørnet og se på. Kleinere. Og du kan vel strengt tatt ikke få det mer kleinere, ergo, det var kleinest. Som om ikke det var nok opptrådte de forskjellige avdelingene, og litt div. folk med opptredner. TSN gjorde for eksempel tiårets dårligste If I Was not upon a stage som innebærte ganske uplanlagt vold, lattersammenbrudd og ikke minst ekstremt dårlig rytme. Men det var selvsagt tidenes morsomste for publikum sin del. Hurra.

I dag har vi hatt akedag med TSN! Utrolig kos å være ute i et par timer i et herlig Oslo-vær.
For sånn ca. tusen dager siden fikk jeg(!!!) brev i posthylla med kort fra Henri med et bilde av tri smi kinisiri som man kan kalle oss. Fra russetiden i allefall. Jeg fikk meg endelig litt skoletyggis og klistra dere opp på veggen rett ved siden av senga. Najs.


Nå har vi shaina palasset og jeg skal legge meg. Skulle sett en episode Greys(Drama,drama,drama) men litt for sent nå. (Kommer vel mest sannsynlig til å se ennivei, hurra for stålkontroll)
Ma

3 kommentarer:

  1. Bra Beate :D Og hurra for kleinhet ;)

    SvarSlett
  2. ååååå! koselig bilde! :D
    tri smi kinisiri....

    haha, så kleint. æ sir det hele tida.. flott med påvirkning. men palataliseringa hold æ STERKT på!

    "du e en MAJNNJ!!!!"

    ..så, ja.

    SvarSlett