onsdag 27. januar 2010

TSN's reiserute

I går var vi på Fauske, og det var helt herlig. Sykt rart å plutselig ha 8 stykker i hus, men det gikk fint, og vi overlevde godt. Vi besøkte Fauske Ten Sing, og fikk pasta(Hello Denmark) til middag. Vi lekte, vi sang, og vi hadde det kjempekoselig. Og jeg gleder meg som et lite barn til å få synge sammen med de på fredag! I dag er den første ordentlige fridagen vår, og jeg og Marthe har gjort noe driiitkult sammen, som vi skal fikse på nå snart. Vi har i tillegg tilbud om å være på SportY, men jeg tror jeg heller skal henge litt med Mailén og Helene i kveld når jeg faktisk er her på Mørkved. Forresten, Skype er dødsbra! Henriette, give me adress please?! Og jeg har skaffet meg Paintbrush, altså paint for mac. Veldig greit å ha, spesielt når man f.eks har lyst til å lage noe sånt som dette:

Skal få tatt masse bilder til helga som jeg kan hive ut her! Ha en fin dag! :D

1 kommentar:

  1. Heng me de i kveld ja, og hils! :D Kor har du fått paint for mac fra? Freeware? ;) Vi ringes someday ^^

    SvarSlett