onsdag 20. januar 2010

Rrrrrrrr....

Det er sånn ca. 1 dag igjen til vi reiser på turné. Hjertet mitt klaffer snart sammen. Vil dere høre reiseruta mi? Hah. Dere har ikke noe valg. Fra og med fredag er jeg i Bodø. Helga er jeg ganske så sykt opptatt, mandag og tirsdag er jeg litt opptatt, bortsett fra at vi skal være på FAUSKE på tirsdag til onsdag, og tilbake til Bodø igjen. Da har jeg litt mer fri.(Hint,hint,hint!)

Så bærer det avgårde til hamarøynatta og derfra nedover til Sogn og fjordane + møre og romsdal før det hele toppes med en hel uke i Bergen. Akvariet, here I come. (Finnes det btw, ukeskort der? I så fall vil jeg ha!).

Ennivei. Skal til selve Oslo i morgen for å handle sokker, og bruke gavekortene mine. Question is, skal jeg kjøpe en blå cardigan, eller en svart. Svart er ganske oppbrukt hos meg nå, så jeg vurderer farger. Forhåpentligvis kommer jeg meg også nedover uten å ha sittet på trikken i fire timer, ventet på t-banen eller vente på bussen som sikkert har satt seg fast på snuplassen.

Ganske smuud å bo i Oslo ja? Nemlig. BTW: Jeg var på sportY i dag. Vi spilte frisbee ultimate, noe som gikk ganske så dårlig for min del i og med at jeg ikke husket reglene, det var nye regler og masse folk. Men jeg skjønte greia tilslutt og fikk tak i et mål! Så spilte vi fotball. Type fire lag, fire minutter. Jeg havna på handikap-laget som vi kalte det. Vi var leftovers fra de tre andre lagene, så vi ble det fjerde. Jeg skårte sånn ca. et av våre (2?) mål, og klarte følgende; å gå på trynet INN i målet under en kamp fordi jeg skulle sparke til ballen som målvakta hadde og gikk på kjeft. Det må ha vært et ganske så fantastisk syn. I tillegg klarte jeg å skåre tidenes mest åndssvake selvmål. Flæut. Sååååå.

Vi har tidenes tegneteam her. Selve produktet er hemmelig med det handler om en kø, og noe som ikke rimer på noe annet enn seg selv. Med andre ord, ganske interessant. Nå skal jeg se en episode med Cougartown(igjen). Har sett to episoder allerede, what to do?
Henriette; Hva tycks om den herlige lange teksten?

God Natt!

6 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en mildt sagt herlig fotballkamp ;) Ja, nu e du kommet på et godt lange-innlegg-spor altså! Good on you! Har du pakka ferdig? (haha)

    SvarSlett
  2. Send mld når du e ledig i Bodø :)) Og æ kommer gjerne å ser på :D *hint, hint*, kom med details!

    GOD TUR!

    SvarSlett
  3. KOM PÅ HAMARØYNATTA! PLEASE! :D Det hadde vært superkult! :D

    Men vi har fridag på onsdag i neste uke. !:D

    SvarSlett
  4. savna en "følg" knapp her...
    å dæ
    i mårra kommer vi til å sees
    det blir en fin dag

    SvarSlett
  5. Nå har jeg fiksa følgere! Så da får du jaggu følge med! Og jeg gleder meg til å se deg igjen i morra! WOHO!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett