mandag 4. januar 2010

I Osloooooooooo...

Kofferten er pakket, og I'm ready to hit the big town, som er bikkjekald. Huset vårt er visstnok også bikkjekaldt, så jeg gruer meg litt til å komme tilbake, selv om det kanskje er en smule varmere når vi kommer, enn når alle de andre kommer i morgen. Hahahaha. Uansett. Jeg dro opp med tre kolli, og drar ned med to. (Kolli= koffert, bag og liten ryggsekk opp, ned= ny koffert, og liten ryggsekk.) Hurra.


Fikk forresten tre nye badeender til jul. Den ene står helt ytterst, til venstre på den nederste hylla, altså den blå Great Britain, også fikk jeg den svarte som det står; "Im a hot duck" på, og ei plasterand. Herleg. Alt i alt på hylla er 104, men jeg har en stående på badet, ergo; 105. Gleder meg til å komme nedover til Rønningen og telle hvor mange som jeg har liggende der nede. Yay. Dagens andefact.

Så, hvis noen har lyst til å ønske meg farvel i morgen(haha, like thats going to happen) så drar toget 1258. Hadde vært veeeldig hyggelig. Kos dere, så sees vi i OSLO!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar