tirsdag 19. januar 2010

Girls night

Det finnes en skole i Oslo. Nærmere bestemt en folkehøgskole. Folkehøgskolen ligger på Kjelsås. På denne folkehøgskolen går det ca. 140 elever fra hele landet. 19 av dem tilhører Ten Sing Norway, og 13 av dem igjen, er jenter. Hele Ten Sing Norway bor i et slott. Vi er ikke kongelige, men vi bor i allefall i verdens kuleste kråkeslott. Uansett så samlet disse jentene seg tirsdag 19 januar til en jentekveld oppe i tredje etasje. Og fra tredje etasje har vi denne utrolig fine utsikten at night.


Som alltids må man ta sine forholdsregler når det er jentekveld. Én av dem er å bruke oppvaskbørsten som mikrofon, og selvfølgelig ha en pose Laban Skrikerunger og posere. IngridSør og AnePane tok selvfølgelig saken i egne hender(bokstavelig talt) og poserte vel(og fri)villig i vei for fotografen.


Når man skal ha sjokoladefondue trenger man noe så essensielt som frukt, og da er det greit å skjære den opp. Men pass på, kniven er et farlig redskap, og Ingeborg her er intet unntak.


En må jo selvfølgelig ha en DJ, og Kråka tok jobben på strak arm og serverte Gaga på sølvfat.


Christiane derimot fikset selve fonduen og det med et fantastisk smil. Ingen tvil om stemninga her i allefall!

Elise bestemte seg for å bidra på sitt eget vis og framførte sitt siste egenkomponerte verk. Herrlich!

Her er en liten gjeng før det hele startet.

Og her har vi endelig begynt. Frukt og sjokolade kan jo ikke slå feil. Noe de fire jentene her ikke sa noe på.

Men det kan også ta på med å bare sitte i ro og spise bit etter bit med frukt og sjokolade, så vi bestemte oss for å ta en kjapp treningsøkt. Her er Ingeborg i gang med TSN-pushups. Med to av oss på ryggen.

Og det hele ble avsluttet med en kjempefin andakt fra husets Ås. Ingen tvil om at tirsdager er soleklare favoritter her i huset.


Uansett, back to reality, jeg har fått meg statoilkopp. Broren min fiksa rabatt via Statoil og sendte meg pakke i går, og tror du ikke den kom IDAG? Joda. Halleluja! GoogleWave er noe sinnsykt kult som alle burde ha. Sykt praktisk. Det er bare dager igjen til vi reiser på turné og jeg gleder meg sykt til en slitsom men utrolig morsom periode med team, ten sing og travel(reising på godt norsk, men jeg var i gang med alliterasjon eller bokstavrim som noen så fint kaller det). Jeg har startet å se på Cougar Town, herlig serie, og siden episodene bare er på ca. 23 minutter betyr det at jeg kan med god samvittighet sette på en episode rett før jeg skal legge meg. Noe som jeg skal akkurat nå.

Til MammaAne - Ane hilser og har det bra. Hun har flytta opp i tredje etasje og rommet hennes er overraskende ryddig og fint. Hun og resten av TSN gleder seg veldig til PappaSverre kommer på besøk i morgen. Gleder seg som en "ONG" til å dra på turné, og er stort sett bare glad.

3 kommentarer:

  1. Hurra for lange innlegg ;) Ka e egentlig Google wave? Har hørt fleire som snakka om det... Nu ska æ sett mæ å les om utvikling - joy.. Snakkes :D

    SvarSlett
  2. Googlewave e fettegenialt. En mail kor man kan skriv te kverandre, mens man ser på. Slightly feeling av msn, men mye bedre. Ska æ send invite?

    SvarSlett
  3. Æ skjønna ikke... Men gjør det ;)

    SvarSlett