tirsdag 17. mars 2009

Vinterlyder.

Joa. Forrige uke gjestet Vinterlyd Bodø, og tok med seg dårlig vær nord. Men, det hele var en gratiskonsert avholdt av Krafttak mot kreft. Siden jeg hørte at Karpe Diem skulle, måtte jeg jo selvfølgelig(well hello there ms.stalker) dra. Konserten var så som så. Alt for kort, iiiiskaldt, men, det hele gikk jo bra når Karpe Diem kom på scenen.

Alt startet med to ganske tørrpinner av noen konfransierer. Jenny Skavlan og en eller annen fjott fra P4 holdt showet gående med til tider teite kommentarer og alt som som hører det til.
Men endelig kom Katzenjammer på scenen. FANTASTISK. De fortjener stående applaus og mer. Glade, iskalde og fargerike sjarmtroll kan beskrive dem på scenen. Nei, sjekk dem ut.


William Hut overtok stafettpinnen og leverte det han kunne levere. Men jeg klarte ikke å like det. Selv om han har en litt fin stemme. Jeg så forresten ikke poenget i å ta bilde av ham, så dere får klare dere uten. Men det dere derimot kan like er bildet av CC Cowboys. Joda, de leverte sitt, og det skal igrunn ikke klages på.

Heltene kom tilslutt. Men iom at dette var gratiskonsert slapp de ut alt kruttet og det bestod hovedsaklig av hits'a! Så, vi som vil høre alt det andre kan glede oss til konsert 28.mars! JADDA!
Men hallo-o. Snacks for øyet i allefall!


t

2 kommentarer:

  1. Noor er så slitsom, håper hun ryker neste. Liker Nanna og Iris også Mats og Petter da, enn du?

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du er utfordret på min blogg!

    SvarSlett