lørdag 14. mars 2009

Here we go again


Enda en utfordring. Og den kom helt fra Alta, hvor Mari bor. Så, vi får se hva jeg får til her:

Post et innlegg hvor du skriver 6 positive ting om deg selv Legg til et bilde av deg selv som du liker Og utfordre 6 andre

1. Jeg er kan få folk i godt humør.
2. Jeg tar ansvar.
3. Jeg er flink.
4. Jeg kan lage mat
5. Jeg lytter.
6. Jeg er veldig organisatorisk.

Jeg tenkte litt på hva slags bilde jeg skulle legge ut, og fant ut at det jeg hadde mest lyst til å legge ut var et av meg og søskenbarnet mitt når vi var og besøkte dem i fjor høst. Men, åh. Jeg savner det, og jeg savner den lille familien som er der borte.


Nå vil jeg gjerne se mer fra:
Hege
Marte Amanda
Kristine Birgitte
Helene
Trude og Ronny med bebisa
Stine Elisabeth.

Linker; Go that way!
<-----

2 kommentarer:

  1. Slik, nå har jeg fått svart på utfordringen. Morsomt :D

    SvarSlett
  2. Celebrate good times, come on:D

    SvarSlett