onsdag 25. mars 2009

No e det seint...

Jeg er fascinert. Og det ble jeg for litt over en uke siden, men likevel. Jeg er fremdeles fascinert. Og jeg ble glad, og jeg kjente for første gang på leeeenge at jeg fikk gåsehud med en gang. Men slik var det, og slik ble det. Jeg snakker om det store korslaget på tv2. Jeg tenkte at dette kunne blitt en riktig flopp, men det er faktisk skikkelig artig å følge med, og jeg syns alle korene har gjort en kjempe innsats. Men, de jeg ble dypt fascinert over var koret til Hanne Krogh. DU og du for en fabelaktig sang de fremførte forrige uke. Månemannen av Vamp. Det kan rett og slett ikke beskrives.


Nei det kan faktisk ikke beskrives. Jeg er bare utrolig glad for at folk faktisk får oppleve flinke kor, til tross for at disse er veldig forhåndslagd og satt sammen til en konkurranse. Gleden er der likevel, og jeg kjenner igjen den gleden, og det gjør så sinnsykt godt. Det var dessuten ikke bare koret som gjorde sangen til en opplevelse, det er sangen i seg selv som er såpass fin, og den stemningen man får av den. Nei, jeg følger spent med på hva Team Hanne serverer videre i konkurransen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar