onsdag 25. mars 2009

Modernistisk

Herregud som klokka går. Og så mye jeg må gjøre. Men musikken er der uansett. Glede i hverdagen. Nå er det bare et par dager igjen til jeg drar til Oslo. Og litt ekstra dager til jeg skal kose meg i Sørreisa. Og alt jeg føler, tenker, sier og gjør er bare rot nå. ROTHAU. Åh. Jeg har forresten mistet nøklene mine. Og akkurat dét skal ikke gå an. Det er stort, med en gul sau på. og nøkler. Viktig.

Kan ikke noen sende meg han her til bursdagen min? Eller kan ikke dere bare sende alle som jeg liker sånn at det kan bli en hel sinnsyk festival med musikere og fantastiske mennesker også kunne jeg invitert alle fra overalt og bare hatt det fantastisk.


John Mayer - Vultures

1 kommentar:

  1. Bli med i denne gruppa du !:D
    http://www.facebook.com/group.php?gid=72052899697&ref=ts

    SvarSlett