fredag 27. mars 2009

Rett fra hjertet.

Jeg føler virkelig at jeg har et problem nå. Det kan kanskje virke som en bagatell, men for meg gjør det litt vondt. Karpe Diem er i Bodø By, og skal spille i morgen på Samfunnet. Problemet er at;
1. Jeg er blakk
2. Jeg skal til Oslo på søndag.
3. Jeg har ingen å dra med.
4. Og sjansene for å komme seg hjem igjen er heller labre og jeg er overhodet ikke keen på overnatting.

JEG VIL! Og hjertet mitt kommer til å blø i morgen kveld når jeg sitter hjemme og sturer fordi jeg ikke kan dra. Det her er virkelig helt på trynet, og nå kommer jeg til å ødelegge alt 1000 ganger mer fordi jeg kommer til å sitte å høre på musikken dems en stund fremover nå. Shit.

Så, what do I do?

2 kommentarer:

  1. Karpe Diem ? : o
    Kødder du ?

    Wæow. Dra! Duu vet du kommer til å angre!

    SvarSlett