torsdag 12. mars 2009

I'm leavin'

Jepp. Nå drar jeg til antageligvis favorittstedet mitt over alle favorittsteder. Nemlig til farmor. Og jeg skal ut å ta bilder, mange bilder, og kose meg. Jeg gleder meg.

Men, det jeg som jeg tenkte jeg skulle skrive på bussturen hjem i dag var en topp fem liste.

1. Drittunger på bussen.
- En ting er at de er drittunger, en annen ting er at de ikke har hørt om innestemme, eller eier noen slags form for respekt for andre, og bare, GAH!
2. Sure bussjåførere.
- Jiiiz, du er i et serviceyrke. Om det ikke er ekte så gå til anskaffelse av et falskt smil. Bedre enn ingenting.
3. Å være blakk.
- Beskriver vel seg selv?
4. Hodepine.
- Har sin egen spesielle metode for å dukke opp akkurat når du ikke trenger den! Hurra!
5. Folk som er på konsert, men som faktisk ikke hører på men bestemmer seg for å PRATE høylytt isteden for. Hensyn?

Frustrert?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar