søndag 1. mars 2009

Ly

Det er ikke ofte jeg drar på "langtur" og skal sitte i en bil sammen med fem andre personer, og igrunn kan nyte livet. Men det har jeg gjort denne helgen. Jeg har vært med på ei konfirmanthelg og vært til hjelp for de andre som var med. Når vi satt i bilen og kjørte kom jeg til å tenke på hvor godt jeg liker det å sitte på noen som kjører. Jeg blir så innmari tankefull når vi kjører bil, og det er så godt og sitte i ro, høre på god musikk, og slappe av. Det skal selvfølgelig sies at folkene jeg reiste sammen med er en herlig gjeng, og gjorde helga bedre. Og jeg fikk endelig hørt på det nye albumet til Kristin Asbjørnsen, og Kari Bremnes, John Mayer og Sigur Rós.

John Mayer seilte forøvrig opp som en soleklar favoritt når det kom til stykket, men resten kom på en god delt andreplass. Avslappet, rolig pop-musikk med fine tekster.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar