onsdag 24. desember 2008

Mirrevask

Det var jo faktisk lille julaften i går, noe som innebærer tradisjoner, pynting av hus og trær, siste finish på kaker, siste puss på sko, messing og sølvtøy, og vasking i hver krik å krok. Jeg har bidratt med så og si alt bortsett fra det med pussinga. Rommet mitt lukter nyvaska og er deilig å være inne i for øyeblikket, gangen og badet er så og si strøkent, og jeg gleder meg virkelig til å våkne om et par timer, når mamma har laget dekorasjonene, lagt på juledukene og jeg kan hente julestrømpen min som henger på døra klar til å dra og se på litt juletv. Men det var igrunn ikke det jeg skulle si her. Fordi, jeg pleier å bade katta mi på lillejulaften, og av og til på sommeren, og vasken i år var ikke noe problem i seg selv. Det som er, er at nå ligger katta mi, sånn ca. ferdigtørket sammenkrøpet i senga mi, og snorker sånn av og til. Jeg syns hun er nydelig i allefall!



Jeg håper dere får en riktig god jul!

3 kommentarer: