mandag 1. desember 2008

Beate prøver noe hun ikke liker.

EN DAG DA KAMILLA SKU TE Å SPISE!

Jauda. Hege og jeg skal jobbe med særemne, og uheldigvis kom Oro Jaska Beana på radioen. Full guffe på, og gauling fra oss to. Nydelig. Uansett. Vi var på ica, og handlet proviant. Og ja, siden jeg ikke liker kaffe PRØVER vi faktisk det. Sjokolade kaffe er det der, og jeg merker at HEGE, blir helt fullstendig KAKE av dette. Dette kommer i neste innlegg. Koffein gir blogg merker jeg.

Mamma overrasker stadig, og da jeg hadde gnagd litt om julekalender, fikk jeg. Og, HALLO, for første gang har jeg fått en sånn som er på bildet. Jeg har alltid fått sånn ferdigfikskjøptpåprixfortjuekroner eller sånn en pakke i vinduskarmen på morran, mens i år er det ordentlig. Mamma har slått på stortromma. Jeg ble overlykkelig.


Her er dagens pakke!
Med advendtste fra Kremmerhuset. Gleder meg til å smake.
EDIT: Det er første desember i dag. Og NÅ begynner Jul i Blåfjell. SER DU PÅ?

2 kommentarer: