torsdag 11. desember 2008

One down, two to go.

Jadda. Vi er inne i tentamen/prøve helvete. Hadde rettslæretentamen på tirsdag, i dag hadde jeg religionsprøve, og i morgen har jeg tentamen i politikk, individ og samfunn. Jeg gleder meg virkelig ikke. Hvorfor? Fordi det er nesten 100 sider å lese på som vi skal kunne ting fra til i morgen, og jeg har jo selvfølgelig ikke begynt engang. Bare fordi jeg har hatt så uanstendig mye tull å gjøre ellers. Så i helgen har jeg tenkt å stoppe maskineriet og konsentrere meg fullt og helt på historie og filosofi tentamenen som er på mandag. Skal ta meg litt sosialt fri også ved å dra på ungdomskonserten i kinoen i morra, og på blandakorets årlige julekonsert klokka 2300. Jeg gleder meg sånn. Det blir vakkert.

Uansett, jeg har fått pakke fra H&M. Fine ting derifra som jeg gleder meg til å bruke. Kjøpte en pologenser, og HERRE, den er god å ha på. Anbefales.

Nei, nå skal jeg prøve å forberede meg mest mulig til tentamen i morra, samtidig som at vi skal få besøk og at det er håndballkamp på tv. Joda.

Hvem tror du vinner?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar