torsdag 4. desember 2008

Sleepless.

Endelig kan jeg puste ordentlig ut, og slappe AV. Hvorfor? Fordi jeg er ferdig med særemne, noe som innebærer at jeg så og si er ferdig med norsk dette året. Siden jeg kom hjem fra Russland forrige tirsdag, har ting gått veldig i ett. Det ble ufattelig lite søvn på meg i Russland siden de ligger to timer framfor oss, og vi hadde det alt for gøy med å skravle, ta bilder, være med russerne, se litt på film på tv som er på engelsk men som bare er overkjørt med russisk tale oppå den engelske igjen, eller dra på rånetur. Når jeg kom hjem ble det jobbing med særemne, lesing til prøve, og alt annet som skal gjøres, dermed har det blitt farlig lite søvn på meg. Noe som har resultert i litt små-soving i timene, og i friminuttene. I dag var jeg helt kake. Vi sluttet tidlig i dag, som resulterte i at jeg og Hege dro hjem til meg, og så på "Horton hears a Who". I fire tiden fikk vi nytt kjøleskap, og i fem tiden bestemte jeg meg for å ta en liten powernap. Som resulterte i at jeg sov fra fem til halv ni. Men, HERRE! det gjorde godt, selv om jeg fremdeles er trøtt. Så nå er planen å ordne sekk til i morra, ta med Kamille og gå og lalle. Forhåpentligvis er jeg lysvåken i morgen slik at jeg ikke sovner av igjen.

God natt, godtfolk.

2 kommentarer:

  1. Jeg skulle til å skrive "hvem er kamille?" men jeg regner med du mener bladet ;)

    Grattis! Ferdig med særemnet, det er faktisk ikke verst =) Jeg er ikke begynt med mitt, jeg :o

    SvarSlett
  2. Kamille er bladet ja!

    Når har du fremlegg da? Hvis du ikke har før utpå nyåret så har du jo faktisk litt god tid! :P

    SvarSlett