tirsdag 9. desember 2008

Jeg har blitt utfordret.

Reglene er som følger:
  1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
  2. Lag en liste med seks interessante ting om deg
  3. Tagg fem andre blogger. La dem vite det ved å kommentere på deres blog
Jeg ble utfordret av Natalie

1. Jeg hater å gå over fortau alene.
2. Jeg har ingen planer om å ta lappen.
3. Jeg elsker norsk musikk.
4. Jeg er egentlig ufattelig dårlig til å være sosial.
5. Jeg er opptatt av miljøet, selv om jeg kanskje viser det på rare måter.
6. Jeg suger i å forklare ting. Det skal godt gjøres å forklare noe dårligere enn hva jeg gjør.

Jeg utfordrer:
Maren, Helene, Ane, Marte Amanda, og Kristine Birgitte.

6 kommentarer:

  1. Du altså. Det e vanskelig å finn 6 teng om se sjøll... Din snik!

    SvarSlett
  2. Nesj da. Når du e så ufatteli flenk å ligg våken å tænk, så kan du jo bare rot fram 6 unøttie men morsomme teng fra den rare hjern din!

    SvarSlett