onsdag 17. desember 2008

Hurra x 123456789?

Den merkelige følelsen jeg hadde på mandagskveld, utviklet seg til en ganske dårlig dag på tirsdag, som endte med at jeg dro tidlig hjem fra Ten Sing, og var så sinnsykt kald, selv om det var godt og varmt inne. Ved halv ti tiden hadde jeg ca. 38 i feber, og ved tolv tiden natt til onsdag hadde jeg mellom 38,5-39. Hurra du. Men jeg tok to ibux, og våknet med å føle meg overraskende bra. Så ibux får tomlene opp fra meg.


Uansett. Selv om jeg var ganske dårlig i går, dro jeg likevel til Bodø. Alt fordi musikklinja i Bodø skulle ha julekonsert. Jeg hadde hørt litt rykter fra div. folk om hva som skulle synges, i tillegg til at jeg vet at de som går der er utrolig flinke. Konserten var f-a-n-t-a-s-t-i-s-k. Rett og slett. Det var gåsehud og mere til.


Her er en liten smakebit fra tirsdagen, hvor det er vokalensemblet, som synger. Hadde egentlig ikke planlagt å filme, men så var det såpass bra at jeg måtte.

Uka har stort sett inneholdt trivsel. Vi fikk blant annet boller og saft hos norsklæreren vår fordi norsklæreren lovet oss det hvis gjennomsnittet på nynorskprøven gikk opp. I dag vant 3A over 3B i volleyball.

Er det noen som leser bøker og kanskje kan anbefale en litt morsom en til julegave? Helst før fem?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar