torsdag 1. januar 2009

...din fluesnapper...

Akkurat ja. Det er nyttårsaften. Teknisk sett er vi vel på første januar, og jeg får det ikke inn i hodet. Kvelden var i begynnelsen en suksess, men ble til en ganske kald og irriterende kveld.

Irritert fordi:
- Idioter som fyrer på raketter, selv om de ikke engang er gamle nok til å kjøpe dem selv.
- Idioter som er fulle når de skal fyre på raketter og dermed plasserer dem alt for langt inntil hus og folk.
- Kvelden ble så mislykka som den gjorde.
- At jeg faktisk dro hjemmefra der det var godt og varmt, og heller dro ut for å sjekke hvor vi kunne være uten at det ble idiotkaos.
- At alt bare ble idiotkaos.

Uansett. Jeg er hjemme, det er forholdsvis varmt, rakettene er ferdigskutt, "Amerika for mine føtter" går på tv, og jeg har det helt ok. Dessuten, gikk "Den spanske flue" på TV før i dag. Herrefred så innmari bra den er.

Velkommen inn i det nye året. 2009. Dette kan bli et spennende...

1 kommentar: