fredag 2. januar 2009

Gjør litt plass...

Når jeg var i Tyskland i høst, var vi innom en gigantisk butikk, eller, et svært sinnsykt kjøpesenter hvor klær og sånt var i en etasje, og hvor elektronisk utstyr i en annen. Vi var i allefall hovedsaklig i den der det var elektronisk utstyr. Søskenbarnet mitt ble litt borte i mengden, og jeg gikk for å lete etter ham, og tilfeldigvis fant jeg han ved en gigaTV, med surround og en liten sofa rett framfor. Uansett, det var det som var på TV'en som fanget meg; en livekonsert med Justin Timberlake ble vist, og en av favorittsangene kom etterhvert. Jeg ble sittende å glo, for det var så nydelig. Dumme meg har ikke skjønt at det går an å søke på youtube på sånt, før jeg fant akkurat samme videoen for et par dager siden. Tenkte jeg skulle få den i bloggen, men selvfølgelig går ikke det. Så jeg håper i allefall mange drar innom å ser på Justin Timberlake - Until the end of time.
Jeg syns i allefall det er vakkert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar