lørdag 31. januar 2009

Men eg har hørt at i himmelen får eg lønn!

Tjohei og god kveld i stuggu.

I går var intervjuet, og jeg tror det gikk bra. Han stilte spørsmål, jeg svara, jeg fikk litt info om hvordan året blir, og jeg fikk dytta inn noen tanke-tanker. Det er i allefall over, så nå må jeg bare sende en søknad til Rønningen Folkehøgskole, og så får jeg forhåpentligvis vite i løpet av neste uke om jeg kommer med på TSN eller ikke.

For et par uker siden var jeg på LIV-kurs i Narvik. Utfordrende, spennende og sinnsykt artig. Vi som går sisteåret på LIV, hadde ansvar for kjøkkenet og bestemte dermed oss for å bake kake på en av kveldene. Det endte opp med at vi baka gården til Reiulf, vår alles kjære ungdomsprest i kretsen. 10 poeng til den som klarer å gjette hvor Reiulf er på kake-bildet!


Her ser du to gærninger.


Så, over til Hamarøynatta. For EN gangs skyld så var vi framme før hele showet begynte. Dvs, at vi slapp å stresse. Deilig. Natta var fantastisk, en av de beste egentlig. Jeg gjorde igrunn ingenting av aktivitetene, men jeg trengte ikke det. Konsertene, gudstjenesten og alt som skjedde på scena var nok.


Hamarøy Tensing dro igang hele natta og gjorde det grundig godt. Kubjelle(!), rosa ukulele og heftig band var noe som gjorde det hele til en fest.

Ten Sing Norway opptrådte som vanlig, men i år sammen med solidaritetsettåringene til KFUK-KFUM, og det var en herlig konsert, og et herlig show.

Her er Ten Sing Norway + Solidaritetsettåringene.

Og tilslutt et bilde av Andreas(som faktisk har blitt breiere i målet),fra Bodø Ten Sing, men som i år går TSN. Det var et hjertelig godt gjensyn med en man ikke har sett på over et halvt år. Hele gjengen med TSN'ere var en fantastisk gjeng. Sånn som de alltid er, men likevel. Selv om de er få, har de et sinnsykt godt samhold.
Nydelig.

Dagens youtubesang:


Kaizers Orchestra - Bastard Sønn.

1 kommentar: