søndag 25. januar 2009

Nyt.

Åh. Dagen min ble nettopp tusen ganger bedre. Jeg tenkte å sjekke myspace og lytte til litt musikk, kom først over Kråkesølv, og gikk videre til Laura, der overraskelsen var; de har lagt ut to nye låter. Så nå skal jeg gjøre litt lekser mens Laura spilles. Antageligvis har jeg spilt sangene ihjel før kvelden er omme.

Jeg har sommerfugler og alt som er hundretusenmillioner ganger større i magen. Det kiler, bobler og bruser når jeg tenker over den mailen som jeg kommer til å få om et par dager. På torsdag sendte jeg nemlig inn søknaden min for å være med på Ten Sing Norway og jeg grugleder meg såpass at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Saken er at jeg skal ha et telefon-intervju, og jeg som har telefonskrekk blir litt skjelven av å tenke på intervjuet. Ugg, noen som har vært borti telefon-intervju før?

Jeg vil forresten gi dere en anbefaling. Jeg har i løpet av høsten blitt mer og mer interessert i å sjekke ut folk som synger på youtube, og det ligger bra mye rart der ute. Uansett, jeg snublet ganske tilfeldig over Rin on the Rox, og likte videoene såpass godt at jeg ble sittende ganske lenge å se på. Lytt! Og som de sier selv; ENJOY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar