søndag 4. januar 2009

...det e like før toget skal gå...

Hvem elsker ikke å reise? Jeg fant ut før i dag at jeg var litt overalt i fjor, noe som er ganske nytt i forhold til at jeg normalt ikke pleier å forlate landet særlig mye.

Innenlands:
- Sørreisa
- Oppdal
- Tromsø
- Lofoten (ytterst)
- Træna.

Utenlands:
- Tsjekkia; Praha. (Kjørte innom Tyskland, Danmark og Sverige)
- Tyskland; Køln.
- Russland; Kirovsk, Apatity og Murmansk.

Jeg har vært litt overalt med andre ord. Takket være Ten Sing, og LIV-kurset så har jeg vært litt overalt nå. Nydelig!

Fikk du reist mye i fjor?

3 kommentarer:

  1. Njet, hadde jeg fått reist like mye som deg. Ville jeg sett på meg selv som heldig! :)

    SvarSlett
  2. Frihet, det e like før toget skal gå, frihet la trommeslager'n slå? :P
    Fra Halvdan Sivertsen sangen ja? :P
    Fin sang

    SvarSlett